Avatar billede Eddie Praktikant
18. februar 2018 - 17:13 Der er 1 kommentar

Kan ikke åbne Outlook 10

Hej Jeg har et problem med at åbne Microsoft Outlook 10 på min pc jeg bruger windows 10, problemet er kommet i forbindelse med en opdatering fra Microsoft. Jeg har læst et indlæg fra Ole Hansen i jeres brevkasse. prøvet at geninstalere programmet samt kørt en scanpst.exe, men det har ikke hjulpet. Har i et råd til hvad jeg skal gøre. På forhånd tak Med venlig hilsen Eddie
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. februar 2018 - 18:48 #1
Måske er her en løsning.

https://www.inmotionhosting.com/support/email/outlook/how-to-set-up-outlook-2010

Ps. Jeg går ud fra at du mener Outlook 2010.