Avatar billede pedereg Juniormester
21. februar 2018 - 16:20 Der er 3 kommentarer

Thumbnail generation failed

Hej
Genereret fotoalbum i PlugIn "NextGEN Gallery" i WordPress.
Efter upload af ca. 200 billeder dukker "Thumbnail generation failed" op og upload standser.
Hvad gør jeg for at komme videre?
På forhånd TAK!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2018 - 20:06 #1
prøv et par gange - er det samme sted, den går galt, så tjek lige det billede (kan være defekt)
Avatar billede pedereg Juniormester
21. februar 2018 - 22:21 #2
Tak for forslaget - det er allerede forsøgt uden held - med flere forskellige filer fra flere forskellige kilder
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2018 - 08:51 #3
del det op i puljer á 150 billeder og upload.
evt tjek, at din pc ikke bare lukker/går i dvale pga manglende aktivitet (den ved ikke, at upload er aktivt) fx i strømstyring sæt wifi/lan til maks ydelse, og at pc ikke må lukke det ned for at spare strøm.