21. februar 2018 - 22:05 Der er 1 kommentar

mm vision - hjælp

nogle herinde som har G-Series G7565 Gaming bærbar fra mm vision som kan fortælle om den er pengene værd og at den virkelig kan holde strøm 5-7 timer eller det bare er noget de skriver.
link til pc https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Vision-G-Series-G7565-Gaming-baerbar
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. februar 2018 - 10:38 #1
Det tænker jeg nok den kan, så længe du ikke laver alverden på den. Hvis den skal trække fuldt læs (gaming) æder den batteri som alt andet.