Ulrich Seniormester
05. marts 2018 - 17:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Jeg får altid fejl tilbage når jeg sender til hotmail.com, live.dk, msn.com eller outlook.dk

Jeg får altid fejl tilbage når jeg sender til hotmail.com, live.dk, msn.com eller outlook.dk
Fejlen er begyndt i 2018 så vidt jeg lige kan finde frem til.
Jeg hoster ved www.unoeuro.com og har ENIG internet forbindelse.

Her er en beskrivelse af fejlen:
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

<xxxx@hotmail.com>: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [89.249.14.75] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (AS3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [CY1NAM02FT057.eop-nam02.prod.protection.outlook.com]
05. marts 2018 - 18:33 #1
Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (AS3150)

den siger det selv.
det er unoeuros servere der er på blocklister.

derfor skal du tale med dem
claes57 Ekspert
05. marts 2018 - 19:23 #2
reelt skal du videresende den mail med fejlkoden til uno€ dvs vedhæft den til https://www.unoeuro.com/support/
Ulrich Seniormester
05. marts 2018 - 20:25 #3
De skriver det ikke er dem.
Unoeuro skriver følgende:
Det er fordi 89.249.14.75 er blacklisted hos Microsoft, det er en IP hos EnergiMidt.

EnergiMidt (enig) har jeg så kontaktet og de siger de ikke kan gøre noget ..... hmmm

Hvad siger i?
claes57 Ekspert
05. marts 2018 - 20:41 #4
Så skal energimidt se at få ansat en kompetent supporter. Bed om at tale med en voksen/uddannet, og få det fixet. Alternativ må du jo gå ud i området og bede folk om at undgå firmaet, da de har en server som sender spam, og de ikke kan/vil stoppe pga inkompetance.
schack Mester
05. marts 2018 - 21:12 #5
Helt enig med @claes57 , det er 100% et problem Energimidt skal løse, kan de ikke finde ud af det burde de holde op med at drifte mailservere :-)
Ulrich Seniormester
06. marts 2018 - 18:00 #6
Her er svar fra Eniig support:
Jeg bruger den forkerte smtp server, har dog aldrig modtaget et brev eller andet fra dem med info, det har jeg nu bedt dem om.
Svar fra Eniig:
Kunne det tænkes at du i øjeblikket benytter smtp.emnet.dk som server til afsendelse af mails? Vores SMTP server er desværre blevet blokeret ved Microsoft da andre kunde i vores net på samme server, har haft udsendt en større mængde spam. Vi har i forbindelse med dette valgt at vi snart nedlægger vores server og har i stedet indgået en aftale med SMTP.dk som overtager de kunder der før har benyttet tidligere nævnte server.
Du har modtaget et brev med login info og bruger navn.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Test: Kæmpestort gaming-headset er perfekt til dine lange Teams-møder - men har også nogle besværligheder
Længe før vi andre blev slået hjem til hjemmekontorets endeløse webmøder har gamerne gennemskuet behovet for komfortabelt grej. Så vi tog danske EPOS top gamingheadset med på arbejde. Læs testen her.
Computerworld
Biden sender skjult besked til kode-folket: "Hvis du læser dette, har vi brug for din hjælp”
En stående invitation er blevet opdaget i kildekoden på Det Hvide Hus' hjemmeside. Men den er kun til de eksperter, der selv kan finde den.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.