Avatar billede det virker ikke Praktikant
12. marts 2018 - 21:30 Der er 4 kommentarer

min router virker ikke

jeg har lige fået en ny mobilt netværk router fra huawei "B525s-23a". Da det var jeg konfigurerede  den stødte jeg ind i et proplem. Inde på den hjemmeside der dukker frem når man skriver ip'en virkede mit user og password ikke "altså det der user: admin password: admin.
nogen der ved hvordan det kan fikses?
Avatar billede puren Ekspert
12. marts 2018 - 21:56 #1
Er der ikke en reset knap bag på?
Avatar billede det virker ikke Praktikant
12. marts 2018 - 22:08 #2
ja
Avatar billede puren Ekspert
12. marts 2018 - 22:35 #3
hvordan den skal bruges ved jeg ikke men står nok i manualen.

det resetter systemet tilbage til admin admin
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2018 - 06:04 #4
Følgende fra manual:
HVORDAN GENDANNER JEG FABRIKSINDSTILLINGER?

Når der er tændt for routeren, skal du trykke på genstartsknappen i ca. 3 sekunder med en spids genstand, indtil -indikatoren begynder at blinke. Ved gendannelse af fabriksindstillinger ryddes alle tilpassede indstillinger. Gå forsigtigt frem.