24. marts 2018 - 19:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skype 12.13.257 til Win 10

Hej efter Microsoft har tvangsændret Skype fra den gode gamle version har jeg fået problem med at oprette nye kontakter, jeg kan ikke finde hvor det skal gøres?
Der er ingen menuer som i den gl. version af Skype??
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2018 - 20:39 #1
hvad/hvor? bruger du en app, hvilket system? fx windows har app, og via https://www.skype.com/en/get-skype/ kan du hente app (via store) eller classic.
hos mig er classic og app i win10 12.1811.248.0 - så - opdater...
24. marts 2018 - 21:26 #2
Ja, det er ok men da den allerede er på min PC kan den ikke downloades igen.
Avatar billede posten Ekspert
25. marts 2018 - 06:23 #3
25. marts 2018 - 10:22 #4
Hej posten
Så er den klassiske version af skype på plads igen, problemet skyldtes at Win 10 af  sig selv havde opdateret til den nye skod version, hvilket alle brugere har lavet shit storm over, men nu har jeg den gode gamle version igen, tusind tak for hjælpen.

Mvh Jørn
25. marts 2018 - 10:55 #5
Posten
Nu har windows gudhjælpemig automatisk ændret min skype til den nye skod version igen????
Jeg fik lige lov til at have den klassiske version i 15 min - så nu er jeg tilbage til shit versionen af skype igen, hvad kan der gøres for ikke Microsoft blander sig i min Skype version??
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2018 - 11:12 #6
win10 - indstillinger - avancerede indstillinger - fjern hak i "giv mig opdateringer til andre..."