Avatar billede jarlja Forsker
27. marts 2018 - 09:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej jeg har en ven der sidder hospital, kan godt se WiFi men kan ikke bruge det. 😁

Det et åben WiFi og han siger der ikke er kodeord. Har en w10 bærbar og en Sony mobil Android. Det er det samme på begge.

På forhånd mange tak
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2018 - 10:19 #1
Der kan være mac-filter på, eller certifikat - og hvis det er det skal du hacke dig ind (som ikke er lovligt)
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. marts 2018 - 10:23 #2
Spörg dem på hospitalet.
Avatar billede INK Ekspert
27. marts 2018 - 11:43 #3
Hvis det er et åbent og tilgængeligt wifi, skal du måske lige resette din wifi adaptor på pc'en.
Prøv også at genstarte telefonen, men check nu først om det er et gæstenetværk, eller kun for personalet.
Avatar billede jarlja Forsker
27. marts 2018 - 16:17 #4
1 nej det går ikke.

2 hospitalet er spurgt,  det ved de ikke noget om, var svaret.

3 det prøver han. Tak.
Avatar billede INK Ekspert
27. marts 2018 - 16:26 #5
På nogle netværk skal du ud over tilslutning til WiFi gå i en browser, der så bringer dig til en startside, hvor du logger ind med eller uden e-mail adresse.
Avatar billede jarlja Forsker
28. marts 2018 - 10:02 #6
1000 tak 😃 for hjælpen. Det viste sig at login skulle komme automatisk frem men det gjorde det ikke. Ad andre veje fik han det frem på pc'en.