Avatar billede NanoGeek Seniormester
29. marts 2018 - 21:08 Der er 2 kommentarer

Countdown til woocommerce

Hej med jer 😉
Jeg bruger WordPress, samt WooCommerce og temaet Flatsome.

Jeg har i en uges tid forsøgt med alle muligt gratis countdowns, men uden held.
Der skal være en mulighed for at indstille hvert enkelt produkt, så hvert produkt kan have deres egen countdown..

Siden jeg laver er i dansk. Men er vant til at rette i PHP koder så jeg retter bare pluginet til.

Håber på jeres hjælp 🙏
Avatar billede stjans Guru
30. marts 2018 - 08:20 #1
Hey :-)

Nu skriver du ikke hvad du skal tælle ned til.

Har du kigget på dette: https://wordpress.org/plugins/finale-woocommerce-sales-countdown-timer-discount/
Avatar billede NanoGeek Seniormester
30. marts 2018 - 08:56 #2
Får lige prøvet det plugin af. Det er til et dealsite. Så en countdown for hvert enkelt produkt 👌