Avatar billede DanishPride Juniormester
30. marts 2018 - 18:05 Der er 2 løsninger

Lenovo B5400

Min bærbare pc, har gennem længere tid haft svært ved at komme af med varmen,  og fra at have vist streger og striber periodisk, er problemet nu vokset til at den konstant viser dette abstrakte og kulørte skærm billede. Jeg kan ikke længere logge ind, og selv tilsluttet TV med hdmi kabel,  er der slet ingen forbindelse. Kun sort skærm. Nogen der kan sige mig hvori fejlen ligger,  og mon det betaler sig at reparere på den. Jeg er dog på udkig efter en værdig afløser
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2018 - 18:19 #1
Hvis det er et varmeproblem, så vil en rensning af ventilator og filter nok hjælpe. Skru bagbeklædningen af og rens med let støvsugning og lidt trykluft. Er da et forsøg værd.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. marts 2018 - 21:50 #2
Det kun godt tyde på den trænger til noget "febernedsættende som ink skriver, nemlig at den skal have en kur med trykluft. Dette kan gøre underværker.