Avatar billede Jakz Juniormester
12. april 2018 - 10:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Splitte PDF sider ad - Adobe Acrobat Pro / Foxit PhantomPDF 9.0

Hej

Jeg sidder med en masse PDF filer(20+), som hver indeholder rigtige mange sider(50+).

Hver side i disse PDF filer indeholder et brev til en medarbejder, så jeg skal have skilt alle siderne fra hinanden.

Jeg er klar over jeg kan gøre dette både i Adobe Acrobat Pro og i Foxit PhantomPDF 9.0.

Mit spørgsmål er om der er en måde at splitte alle siderne og gemme dem seperat i 1-step ???

Håber nogen har en løsning på dette da jeg kunne spare ennorm meget tid ^^

Ps. det er informationsfølsomme dokumenter så jeg kan ikke bare indsætte dem på en eller anden online hjemmeside .

Mvh Jakz
Avatar billede Jakz Juniormester
12. april 2018 - 10:41 #1

Nu har jeg siddet med det så længe og ledt efter en løsning.

Også finder jeg den selvfølgelig 5min efter jeg har spurgt forum om det xD

Det kan gøres i Foxit PhanthomPDF 9.0 under
organize --> extract --> extract each page as pdf

(Remember to select the pages. fx. 1,2,3,4    or    2-49)
Avatar billede mort1 Ekspert
12. april 2018 - 13:14 #2
Hvis nogen skulle være interesseret i andre muligheder, så er "Iscreame PDF Split and Merge", en rigtig glimrende løsning.