Avatar billede plok Forsker
17. april 2018 - 09:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver automatisk driver opdatering Windows 10?

Hej.

Jeg ville lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at få deaktiveret automatisk driver opdatering i windows 10?

Hver gang den laver en automatisk opdatering, så virker min mousepad ikke?

Jeg går derfor, hver gang ind i enhedshåndtering og trykker på knappen: gå til tidligere version af driver. Efter jeg har genstartet så virker den igen, men kun lige indtil at Windows selv opdatere den.

Jeg har søgt på google, men uden held til at finde den rigtige indstilling!

Håber I kan hjælpe mig :)

God dag.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2018 - 10:11 #1
Der er et par måder at omgås Microsoft velmente, men ind imellem lidt plagsomme, automatiske opdateringer her:
https://www.itechtics.com/disable-automatic-driver-updates-windows/
Avatar billede plok Forsker
17. april 2018 - 12:09 #2
Mange tak for hjælpen :D

God dag
Avatar billede Louise597 Novice
19. juli 2019 - 16:20 #3
Sidder lidt med samme problem problemet er bare at det er en computer der skal sælges og at driveren der virker er en jeg har hentet og ikke ligger på computeren som standart så allerede når jeg booter kan jeg ikke få lov at bruge mussen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. juli 2019 - 13:20 #4
Tilslut en anden mus, så installeres der drivere til den - og hold dig generelt fra "special-drivere".