Avatar billede Mads Novice
17. april 2018 - 20:41 Der er 9 kommentarer

Hvor mange leverandører er der i DK?

Godaften!
jeg kom til at tænke, hvor mange leverandører der var i Danmark?
Synes ikke, at jeg kunne noget, hvor mange vil i skyde på ca.?
Mvh. Mads
Avatar billede nopsen Ekspert
17. april 2018 - 20:43 #1
leverandører af hvad?
Avatar billede Mads Novice
17. april 2018 - 20:47 #2
Generelt... ikke nogle form for leverandører.
Mvh. Mads
Avatar billede nopsen Ekspert
17. april 2018 - 20:59 #3
hvis du ikke kan præcisere det mere end det, så bliver det jo umuligt at svare på.
Avatar billede Mads Novice
17. april 2018 - 21:49 #4
Helt fair, hvis det ikke kan svares på, det var blot noget, som jeg gerne ville have at vide:)
17. april 2018 - 21:58 #5
HEJ,

Hvis det er noget, som betyder noget for dig, og det ikke er en kortvarig dile, kunne du først prøve at kontakte erhvervsafdelingen i din kommune. De ved hvor mange vrksomheder, der er netop i din kommune. Og hvis du stadig vil vide endnu mere kan du prøve at kontakte det ministerium, som har med handel at gøre.  Men forvent ikke at din henvendelse udløser et hurtigt svar. (der en en personlig henvendelse til kommunen bedre. !)
Avatar billede Jakobf Juniormester
20. april 2018 - 13:01 #6
Jeg tror næsten, det er et umuligt spørgsmål at svare på. Mange virksomheder er både kunde og leverandør. Snestrup2000 kommer med et godt bud, og ellers kan det være du kan finde noget på Danmarks statistik (dst.dk)
Avatar billede nopsen Ekspert
20. april 2018 - 15:23 #8
#7

det er generelt firmaer og ikke kun leverandører du henviser til
Avatar billede acore Ekspert
20. april 2018 - 17:02 #9
Jeg har antaget, at alle firmaer er leverandører idet de alle leverer et eller andet og spørger ønskede en bred definition