Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
20. april 2018 - 14:04 Der er 2 kommentarer

Mobilpay/ messenger snydt

Hej! Sagen er at jeg har et mobilepay nummer som jeg skal ha tracket gerne så jeg har hans fulde navn. Personen har snydt mig og jeg vil gerne ha fat i personen. Kan man på nogemåde få det via hans messenger eller mobilepay nummer?
Avatar billede moddi100 Seniormester
20. april 2018 - 14:07 #1
Tag fat i din bank og opret en indsigelse. De kan også hjælpe dig i forhold til en politianmeldelse.
Avatar billede puren Ekspert
20. april 2018 - 15:52 #2
ring til mobilepay 32 70 75 70 og gå i din bank og meld ham til politiet

bliver han meldt nok gange til mobilepay blocker de han i systemet