Avatar billede bas Forsker
26. april 2018 - 22:12 Der er 17 kommentarer

Wordpress - Primary menu

Hej
Jeg har en hjemmeside, der er drevet af Wordpress.
Når jeg ser siden på min telefon, står der Primary
menu ved siden af hovedmenuen. Hvor og hvordan
kan jeg ændre det, så der enten ikke står noget
eller så der bare står Menu?
Skaj jeg oprette en ny menu og bruge den i stedet
eller hvordan?

På forhånd tak.
Avatar billede stjans Guru
27. april 2018 - 08:30 #1
Inde under indstillinger - menuer - kan du omdøbe og / eller skjule menuer.

Mange gange kan det også være tema-bestemt. Hvis du smider et link til din side, kan vi kigge :-)
Avatar billede stjans Guru
27. april 2018 - 08:32 #2
Under "menuer" vælger du også hvilken der skal være din "primary". Du kan her tillige tilføje/slette sider m.v. til menuen, oprette undermenuer, døde links, ændre i rækkefølgen på menupunkterne o.s.v..

Du kan også oprette din helt egen menu her.
Avatar billede bas Forsker
27. april 2018 - 11:25 #3
Avatar billede bas Forsker
27. april 2018 - 11:33 #4
Tak for dine kommentarer.
Nu har jeg oprettet en ny menu under Udseende - Menuer.
Jeg har sat den nye menu som primary. Så må jeg se, om det har ændret sig.
Avatar billede bas Forsker
27. april 2018 - 11:48 #5
Det har ikke ændret noget.
Avatar billede bas Forsker
27. april 2018 - 15:06 #6
Måske det er noget af det der er beskrevet på
nedestående side - altså noget med webmaster
tools.

https://catchthemes.com/support-forum/topic/change-menu-title-on-mobile-devices/
Avatar billede stjans Guru
28. april 2018 - 09:03 #7
Hvad har du stående under temaindstillingerne som primær menu ?.
Avatar billede stjans Guru
28. april 2018 - 09:04 #8
Hvis du har mod på det, så kan du lave et login til mig - så skal jeg fikse det for dig.
Avatar billede stjans Guru
28. april 2018 - 09:05 #9
En anden ting - husk at beskytte sitet med SSL certifikat - ellers ryger du ud til højre, når Googles søgemaskiner kommer drønende forbi. Alle ikke sikre sider vil fremover blive sorteret fra.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. maj 2018 - 07:55 #10
Hvis du sender din hjemmesides adresse "URL", er der en chance for at jeg kan sende dig koden "CSS" til indsætning tilbage ;-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. maj 2018 - 08:06 #11
På den anden side, så bør du nok skifte dit theme. Du har benyttet "Bhari", der ikke har været opdateret siden oktober sidste år.
Du ville være betydeligt bedre stillet med andre - fritvalg på alle hylder
https://wordpress.org/themes/browse/popular/ her vælger du så "filtret" til højre i menu2, indtaster dine ønsker og "Viola", du har et udvalg der passer til dig ;-)

"Keine hekserie, nur behaendigheit"
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. maj 2018 - 08:08 #12
Avatar billede bas Forsker
16. maj 2018 - 21:20 #13
Hej

Mange tak for jeres kommentarer.
Jeg har lige skiftet til et nyt tema, og det har måske
løst problemet.

Hjemmesidens adresse er plougweb.dk.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede stjans Guru
17. maj 2018 - 08:38 #14
Glimrende, Martin :-)
Avatar billede bas Forsker
17. maj 2018 - 18:18 #15
Tja. Tak. :-)
I det nye tema står der "Home" øverst til højre.
Er der mon et sted, hvor jeg kan rette det til "Hjem" ?
Skal jeg i så fald også der i noget CSS et sted.
Jeg kan måske godt selv rette det, hvis jeg får at vide, hvor jeg skal hen.

På forhånd tak.
Avatar billede bas Forsker
17. maj 2018 - 19:34 #16
Det ser ud til, at jeg skal på FTP'en og have fat i en bestemt fil.
Jeg må se, om jeg kan få kigget på det i weekenden.

https://stackoverflow.com/questions/8817083/how-to-change-the-home-page-title-text-in-navigation-menu
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
18. maj 2018 - 03:51 #17
Nej - det er fordi du ikke endnu har oprettet en menu "Header Menu (no drop-downs) (nuværende: top) "
Indtil du gør det viser dit theme blot Home som default, se eksempel her http://bizz-tree.a3-seo.dk/