Avatar billede olsenit Praktikant
28. april 2018 - 22:43 Der er 4 kommentarer

Cinema Display bruge til PC

Kan jeg bruge mit cinema display til stationær PC? Med fuld opløsning.

Er der en adapter jeg kan købe som kan løse problemet, eller er der et særligt grafikkort der har den rette udgang?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2018 - 09:12 #1
Det er standard dvi stik, så du skal bare have et grafikkort med dvi-udgang og kræfter til at håndtere opløsningen (specielt hvis det er 27 eller 30 tommer skærme)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2018 - 09:14 #2
Hvis dit nuværende grafikkort kan klare opløsningen, og har hdmi-udgang, så kan du klare det med en hdml-dvi mellemstik
Avatar billede olsenit Praktikant
29. april 2018 - 20:23 #3
Hej. Det er ikke DVI, det er den nye cinema, jeg tror det hedder thunderbolt.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. april 2018 - 05:32 #4
Er det så ikke en mini displayport? Hvad hedder modellen?