Avatar billede Melkerson Novice
05. maj 2018 - 10:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med at få rigitge skærmopsætning , efter en sys.opdatering . Philips 24 IE

Hej,
Haft problmet tidligere på samme skærm ? . Ønskede skærmbillede er at hele skærmområdet er brugt, dvs ikke  6-7 cm i hver siden, men blot ca 1 cm i hhv rh + lh side og visningen er "normal" , - altså billedet skal ikke vises hvor personer m.m. er "højere" end virkeligheden.  Har prøvet alt under Skærmbillede , 100% og  1920*1080 og under Grafikvalg - de forskellige skærmtilpasninger - uden held
Avatar billede posten Ekspert
05. maj 2018 - 10:53 #1
kan du ændre hz ??
Avatar billede puren Ekspert
05. maj 2018 - 11:27 #2
reinstaller grafikkort driver
Avatar billede Melkerson Novice
05. maj 2018 - 14:14 #3
Nej - hz står fast til 60

Prøver en reinst. af graf.kort driv

Tak for svarene - kommer tilbage hvis ikke det lykkes.