Avatar billede zion Juniormester
13. maj 2018 - 12:09 Der er 4 kommentarer

Hjælp til logo med mere

Har fundet en hjemmeside hvor jeg kan købe et logo, en intro video og et stykke musik.

Det er så meningen man kan ændre i logo så det kommer til at passe med ens egen tekst og derefter indsætte det i intro.

Det kræver dog at man har Adobe CC som jeg desværre ikke ejer.

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe med at få det lavet?

Send evt. en pb
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
22. juni 2018 - 07:22 #1
Hvis det ikke allerede er løst, så giver jeg gerne hjælp.
Hvis det er løst, så luk denne tråd! ;-)
Avatar billede grzona Ekspert
16. juli 2018 - 11:12 #2
slap nu af.... a3-seo.dk Er vi ikke hèr til at hjælpe? giv dog tid til at andre kan komme til, før du kaster din diktatoriske kappe ned over computerworld.

Hej Zion.

Hvor meget skal du betale? og hvilken hjemmeside er det?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. juli 2018 - 12:42 #3
Hej grzona

Du lagde måske ikke mærke til, at spørgsmålet var fra d. 13 maj.
Er tråden ikke aktiv, så spilder vi tiden med hjælp "ud i det blå"
Avatar billede grzona Ekspert
16. juli 2018 - 16:44 #4
yes yes....