Avatar billede SweetLioness Juniormester
24. maj 2018 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Favourit bookmarks skiftet browser

Lige pludselig er der sket det at mine favorit website - bogmærker - placeret i øverste linje i ChromeBrowser - er smuttet over på min brors pc Og hans egne favorit-bogmærker er væk
Vi er tit i forbindelse over TeamViewer
Kan man forestille sig at en ufrivillig synkronisering kan finde sted på tværs af computere, i hver sin landsdel, gennem TeamViewer udvexlinger?
Og hvordan undo’er man det?

Mvh
vibeke b
Avatar billede falster Ekspert
24. maj 2018 - 18:46 #1
For en ordens skyld - da ingen andre har foreslået noget:

Anvender I samme Google konto?

(Jeg kan ikke bidrage med andre forslag. Held og lykke.)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2018 - 08:01 #2
ja - jeg ville også mene at du har logget dig på hans chrome og derfor blev dine genveje synkroniseret på hans pc - han skal nok logge dig af sin chrome...ved dog ikke om hans fortrukne så kommer tilbage...
Avatar billede SweetLioness Juniormester
06. marts 2019 - 17:26 #3
Han klarede det fra sin computer Sorry jeg ikke fik svaret dengang og tak - altid - for gode svar - gennem tiderne