Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
29. maj 2018 - 13:26 Der er 10 kommentarer

Et lønsystem til min lille virksomhed

Jeg har en lille nyopstartet virksomhed med omkring 5 ansatte og har i noget tid ledt efter et billigt og nemt online lønsystem, så lønsedlerne og andre vigtige ting kørte automatisk uden jeg skulle bruge for meget tid og energi på det. Har prøvet et par forskellige nu, da jeg havde fået anbefalet lidt forskelligt, og ville se hvilket der passede bedst til min virksomhed. Jeg er nu endt med [url= https://www.dataloen.dk/loen/loensystem]Dataløns online lønsystem[/url]
hvilket jeg synes fungerer rigtig godt.
Så hvis der er andre ligesom mig, der i længere tid har ledt efter et godt online system, så kan jeg anbefale Dataløn – så sparer I lidt kostbar tid på at skifte mellem flere forskellige, som jeg gjorde.
Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
29. maj 2018 - 13:38 #1
Jeg skræddersyr gerne et system...lige efter dit hoved...
Avatar billede Slater Ekspert
29. maj 2018 - 13:44 #2
#1: Han efterspørger ikke et, han reklamerer for et.
Avatar billede TrinoJ. Seniormester
29. maj 2018 - 13:49 #3
Hej Sune,

Dit link virker vidst ikke helt som det skal. Jeg har ikke selv arbejdet med dataløn, men ellers kan jeg anbefale SKAT's Letløn, som fungere super enkelt. Det er rigtig nemt at bruge, og så er det gratis. Fordelen ved det er, at man altid har de opdaterede skattekort, og at al indberetning af både AM-bidrag og feriepenge sker automatisk.
Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
29. maj 2018 - 14:05 #4
Arh - min fejl. Her er linket: https://www.dataloen.dk/loen/loensystem

Jeg har ikke prøvet SKAT's letløn.. men det må jeg have i tankerne til en anden gang.
Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
29. maj 2018 - 14:08 #5
Bjarne S: Vidste ikke at det kunne skræddersyes.. Men til min lille virksomhed skulle det bare være lige til.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. maj 2018 - 14:34 #6
Sune T. Hansen

du skal lige huske at melde tilbage og lukke dine tidligere spørgsmål

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/235620
Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
29. maj 2018 - 14:37 #7
Sune T. Hansen - Ja alle systemer skal være lette og intuitive at bruge - og skræddersyet er jo nøjagtig som man vil have det...:)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2019 - 09:55 #8
Jeg kan klart anbefale det brugervenlige og intuitive lønsystem Gratisal! :-) https://www.gratisal.dk/da/
Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
03. juli 2020 - 15:27 #9
#5
Jow - så du kun har de funktioner du skal bruge...og dermed ikke har noget til at "forvirre"...:)
Avatar billede nopsen Ekspert
03. juli 2020 - 16:03 #10
#11
hvorfor kommenterer du på et spørgsmål der er flere år gammelt?