Avatar billede Jannickhess Professor
09. juni 2018 - 13:26 Der er 1 kommentar

Iphone, ios har nu drillet mig i over 3 år :-(

Er der andre herinde der har store udfordringer med deres iphone,

Mit næste køb, bliver IKKE en iphone
Avatar billede prox1 Forsker
24. juni 2018 - 21:52 #1
Ja MON ikke, jeg kan ikke flå hverken video eller lydfiler ud af skidtet, og har så godt som sat hele min goodwill over styr hos ejer af den s..... iPhone
Jeg vil så advare mod at installere "free version" af programmet Dr.phone. Det tillader lige præcis 10 overførsler... TI! -Altså som i 10 enkelte billeder, ikke 10 sessions, nej 10 stk filer!!! -og så forsvinder knappen "continue using free version"
Så har man installeret noget crapware, som nagger for 45$ i tide og utide. Utroligt at sådan noget er lovligt!
Helt ærligt, så er jeg ikke i tvivl:
Apple har lavet deres skidt på denne måde, efter nøje overvejelser. Jeg er absolut sikker på, at apple modtager betaling fra disse 'helpware' producenter, og at alt er lavet udelukkende for at flå egne kunder!
Og JA - du kan tilføje mig til listen over folk, der *ikke* Absolut ikke, skal have noget ævleskrov nogensinde!