Avatar billede Comcool123 Novice
10. juni 2018 - 17:29 Der er 7 kommentarer

Uno Euro - Crm

nogen der kender til de der one click løsninger Uno euro tilbyder

og om det er muligt at lave et simpelt CRM system med en af løsningerne, måske endda med flere forskellige login

og hvilken løsning skal man vælge

håber i gider bruge tid på at hjælpe

Lars
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. juni 2018 - 18:15 #1
>nogen der kender til de der one click løsninger Uno euro tilbyder
UnoEuro's 1-Click installer
har i PHP følgende:
Drupal, joomla, magento, Prestashop, typo3, WordPress.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
10. juni 2018 - 21:08 #2
Hej Comcool123

One click installationer er ret udbredt efterhånden da rigtig mange webhoteludbydere tilbyder dette.

Hvilket system kommer helt an på hvad det er du specifikt leder efter. Og er det CRM eller CMS du leder efter?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. juni 2018 - 04:29 #3
1-click WordPress fungerer fint, så længe du ønsker en enkelt installation.
Skulle du ønske at installerer flere installationer, bør du ikke benytte 1-click, til de efterfølgende!
1-click installationen vil altid ligges i din primære database, så ved mere end en installation, bør du manuelt lave disse.
Avatar billede Comcool123 Novice
11. juni 2018 - 15:40 #4
skulle bruge det til en simpel kunde database, med enkelte komentarer til men ville jo  gerne have at vi var mere end mig der kunne logge ind da det er for en forening

Lars
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2018 - 16:13 #5
så skal det sættes op med brugere og administratorer - admin kan rette i sider - brugere kan kommentere men ikke pille ved siders opsætning osv.
Avatar billede Comcool123 Novice
11. juni 2018 - 17:03 #6
ja det forestillede jeg mig

men så tilbage til det egentlige spørgsmål, kan en af de one click løsninger Uno euro tilbyder lave et simpelt Crm,

for i første tanke var det noget med en pæn forside, med login, så man kom ind til CRM og derved kunne holde styr på de forskellige mennesker,
kan godt li ideen med en admin eller flere, og så de andre der ikke kan rette i noget

Lars
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. juni 2018 - 06:13 #7
En WordPress installation, giver dig som standard, mulighed for følgende bruger roller:
Administrator
Abonnent
Bidragyder
Forfatter
Redaktør