Avatar billede Tommy-123 Novice
19. juni 2018 - 10:25 Der er 6 kommentarer

Kan min computer køre med denne skærm

Hejsa,

Jeg overvejer at købe denne skærm

https://www.proshop.dk/Skaerm/Samsung-49-Skaerm-CHG9-Series-C49HG90DMU-Sort-1-ms-AMD-FreeSync/2609245

Kan min lenove trække den - Har denne

https://laptops.dk/product_info.php?products_id=7790

Skal bruge den til at arbejde på og ikke spille :)

Med venlig hilsen
Tommy
Avatar billede Mikael Ekspert
19. juni 2018 - 11:02 #1
En 49 " skærm som "arbejdsskærm" ?????

Det ville jeg nødigt anvende ;) ;)
Avatar billede Tommy-123 Novice
19. juni 2018 - 11:13 #2
Kører med 3 skærme nu - Så det er mere for at få samlet det lidt ;) Den skulle være ret god til at arbejde på iflg. de anmeldelser jeg har set..
Avatar billede Mikael Ekspert
19. juni 2018 - 11:19 #3
#2.. Okay ;) Kender ikke den skærm..

Men mener dog at skærmstørrelsen kræver "anbefalet" afstand til denne ??

Har før set at en stor skærm FOR TÆT PÅ er noget l... ;) ;)
Avatar billede Tommy-123 Novice
19. juni 2018 - 11:22 #4
Ja, det har du ret I - Har okay plads til den og regner med at hænge den på væggen - Så giver det lidt ekstra plads.

3 skærme fylder ret meget også, så håber det giver lidt mere plads til alt det andet skrammel, man har stående :P
Avatar billede INK Ekspert
19. juni 2018 - 11:30 #5
Din PC har HDMI udgang og skærmen har HDMI, men dit grafikkort kan kun give 1920x1080, mens skærmen kan klare 3840x1080. Du kan muligvis ikke udnytte skærmens potentiale fuldt ud.
Avatar billede Tommy-123 Novice
19. juni 2018 - 13:02 #6
Okay, så kan det være det ikke er så smart så :/