Avatar billede luffe1955 Seniormester
20. juli 2018 - 12:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Fejl 304

Hej er her nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får rettet fejl 304
denne fejl kommer når jeg går ind på mit Boxer play og vil streame
har prøvet at tale med teknisk afd. hos Boxer de sagde det er en Silverlight fejl
men jeg har indstalleret sidste nye version
Det er en windows 10 pro jeg har
har prøvet flere Browser Google crome  iexlore    firefox  ingen virker får bare en  ny fejl 630 ?
mvh. luffe
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2018 - 13:16 #1
silverlight skal separat installeres i Firefox/chrome, og slås til i tilføjelsesprogrammer når du bruger Internet Explorer
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2018 - 13:38 #2
Lyder som om din pc har fået enten virus eller malware. Prøv at bruge CCleaner og MalwareBytes, og se om det hjælper.

Se evt. her: https://www.solvusoft.com/en/errors/browser-status-codes/microsoft-corporation/windows-operating-system/http-error-304-not-modified/
Avatar billede luffe1955 Seniormester
20. juli 2018 - 14:12 #3
jeg tror nu ikke det er virus eller malware
jeg har begge programmer kørende som Pro udgaver
Avatar billede luffe1955 Seniormester
25. juli 2018 - 11:18 #4
fejl 304
denne fejl kommer når jeg går ind på mit Boxer play og vil streame
svaret fra jer der har deltaget. er at jeg muligvis har virus eller mallware, dette er desvære nok tilfældet, da jeg har obseveret mit outlook mail program har opført sig besynderligt, og når jeg eks. vil åbne ikon denne computer åbner word eller andet.
jeg har scannet igennem med diverse online virus programmer ( ingen ting fundet ) til  sidst har jeg kørt en Dr.web live disk den gav fejl 1722 hvilket iflg Dr. kan skyldes virus eller anden fejl i reg data.
Nu har jeg 2 spørgsmål til dette.
jeg har 2 drev på omtalte PC et C - D = data dokumentmappe  og diverse, jeg har scannet dette også, INGEN virus eller fejl.
kan jeg kopier dette over på en extern hardisk og lægge det tilbage når jeg har lavet en ny ren Windows med Data drev ?
2. jeg har i mange år brugt Avast internet security pro
nu er jeg i tvivl om det er det bedste. ? i så fald hvad skal jeg ellers vælge.
jeg læste i går på dette Sitte at Bitdefender har observeret en særlig aggressiv Mallware -virus de har kaldt Zacinlo den skulle indholde en rootkit driver der skulle stoppe antivirus programmer der forsøger at opdage den. Den har en forkærlighed for Windows10 og skulle være meget svær at stoppe ( måske det er det jeg har fået.
obs. dette er skrevet på en ren PC.  håber at  få svar på indlægget
mvh Luffe
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2018 - 11:34 #5
Så længe du kun har data på D: drevet, kan du godt kopiere d: drevet til en ekstern harddisk. Hvis du så vælger at installere en ren W10 på C:drevet og oprette nye partitioner/drev, synes jeg at du skulle installere et antivirusprogram, inden du går på internet. Jeg bruger selv Bitdefender (i den gratis udgave). Den kører fint sammen med Defender, så jeg har begge kørende.

Du bør nok køre en scanning af det eksterne drev, før du kopierer data tilbage.

Tag backup af dine Outlook filer inden du formaterer dit C: drev med mindre din Outlook ligger i skyen.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
25. juli 2018 - 11:38 #6
jeg har billeder og musik film bla. på data drev ?
Avatar billede luffe1955 Seniormester
25. juli 2018 - 11:39 #7
er det ikke nok at formatere begge drev
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2018 - 11:49 #8
Det sikreste er nok, når du laver en frisk installation, at slette begge drev, og så oprette dem igen under installationen. Derved finder du også ud af om disken(e) er i orden.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
02. august 2018 - 10:25 #9
Hjælp Søges "
Hej så er jeg her igen
jeg har nu fået min pc til at køre fint igen
men jeg flyttede ca 345 gb over på en ekstern medion usb3 harddisk  det er film der er konverteret og klar til at se
Nu kan jeg ikke kopier eller flytte tilbage på mit oprindelige Data drev som er ny opretet. når jeg kører procesen starter den fint men stopper og siger at den ikke kan læse fra disk eller enhed. jeg har derfor prøvet at scanne det externe drev, hvor den siger fejl fundet luk og reparer ?
jeg mener at når man scanner plejer den selv at ville udføre reparation
det er windows10 pro jeg kører
jeg vil meget nødig miste alt mit arbejde
jeg har tilkoblet den externe en anden Pc nu
HJÆLP
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2018 - 10:43 #10
Prøv med følgende kommando.

Start kommandopromt som administrator, og skriv:

chkdsk /f D:

Udskift D: med drevnavn på den eksterne disk.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
02. august 2018 - 11:13 #11
C:\WINDOWS\system32>chkdsk/f/g
Invalid parameter - /g
virker ikke  øv
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2018 - 11:22 #12
Du skal skrive:
chkdsk /f G:
Avatar billede luffe1955 Seniormester
02. august 2018 - 11:28 #13
okay så lykkedes det
men jeg er ikke blevet klogere , siger dette dig noget ?

C:\WINDOWS\system32>chkdsk/f G:
The type of the file system is NTFS.
Volume label is Boline Movie.

Stage 1: Examining basic file system structure ...
  256 file records processed.
File verification completed.
  0 large file records processed.
  0 bad file records processed.

Stage 2: Examining file name linkage ...
  6 reparse records processed.
  300 index entries processed.
Index verification completed.
  0 unindexed files scanned.
  0 unindexed files recovered to lost and found.
  6 reparse records processed.

Stage 3: Examining security descriptors ...
Security descriptor verification completed.
  23 data files processed.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
  55432 USN bytes processed.
Usn Journal verification completed.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2018 - 11:39 #14
Næ - ikke umiddelbart, men har det gjort en forskel? Kan du kopiere filer nu?

Hvis ikke, så prøv at kopiere fx 10 eller 20 filer ad gangen. Det kan jo være at det kun er nogle af filerne der er ødelagt.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
02. august 2018 - 11:41 #15
jeg prøver