Avatar billede ErikHg Ekspert
04. august 2018 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding af fastnettelefon hos Telenor.....?

Jeg er løbet ind i et problem :-(
Min far på 96 har et nødkald, så han kan tilkalde døgnplejen hvis han skulle falde. Nu virker hans fastnettelefon bare ikke. Der er koblet en ekstra telefon til men den er også tavs. Så er det jeg spørger om nogen på eksperten ved hvordan man kontakter Telenor vedr. fejlmelding. Jeg har været inde på Telenor hjemmeside men kan ikke finde fejlmelding vedr. fastnet. Han har YouSee kabel TV, men da det er hos Telenor han har sin fastnettelefon hvad gør man så?
På forhånd tak.
Avatar billede wjens Guru
04. august 2018 - 16:28 #1
Ifølge deres facebook side: på telefon 72 10 01 00.
Åben til 23:00 i aften (hvis man kan stole på FB siden).
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. august 2018 - 17:00 #2
Jeg takker. Giver besked hvad enten der er "gevinst" eller ej.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. august 2018 - 19:17 #3
Der var gevinst :-) nummeret var tilgængeligt. Nu venter jeg bare på Telenor får fingeren ud, det sker først mandag.

Tak for hjælpen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. august 2018 - 17:26 #4
Mandag 13/8: Ikke overraskende er intet sket i sagen. Overvejer at opsige abonnementet hos Telenor..