Avatar billede michael_stim Ekspert
07. august 2018 - 16:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kun ét mail pr tråd.

Før fik man kun et mail pr tråd selv om der er kommet mange indlæg man ikke har læst. Nu får man et mail pr indlæg hvilket gør det utroligt frustrerende når det er en tråd med mange indlæg.

Please gå tilbage til det gamle.
Avatar billede milter Ekspert
07. august 2018 - 17:02 #1
Jeg kan tilslutte mig forslaget 100%, men det har vist været oppe før uden held.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 17:05 #2
Jeg er enig.
Gider slet ikke at gennemgå mails fra eksperten længere.
Bruger hellere klokken hvor man kan se at flere har svaret på samme spørgsmål og gennemgår den vej.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 17:18 #3
I Mail kunne man skrive" Du har modtaget en besked fra Eksperten. Log på din profil og tryk på klokken for at se besked/beskeder".
Under klokken kommer der jo en rød prik ud for den nye besked. Disse prikker må ikke fjernes før man har åbnet dem, og klokken derved er tjekket af.
Som det er nu så slukkes de ved den første men trykker på, og det er ikke så smart.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 17:21 #4
de ryger i min google "andre beskeder". så jeg er ret ligeglad
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 17:54 #5
#1 Vist nok milter?
Kan du ikke huske hvilke spørgsmål du stiller ;-)
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1015462
Undskyld. Kunne ikke dy mig ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
07. august 2018 - 18:04 #6
Kanskje best å trekke seg, språket mitt er der ingen som forstår.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2018 - 18:16 #7
mine mail kommer i en mappe for sig, så er hurtigt gennemgået - men det ville være genialt, hvis "Der er kommet en kommentar til et spørgsmål du følger" blev skiftet til "spørgsmålet xxx" i emne. så man kunne sortere på det.
Avatar billede milter Ekspert
07. august 2018 - 19:56 #8
#5.
Ak ja, 220661,18-månedershukommelsen er ikke, hvad den har været. Men jeg lever da stadig, selv om heden gør sit bedste for at udtørre kroppen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 19:58 #9
#8 Haha :-D
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 20:33 #10
#6 Arne jeg synes ikke du skal trække dig, og det har jeg også skrevet til dig før.
Hvis du skriver nogle korte relevante indlæg vil jeg meget gerne læse det du skriver.
Det indlæg du har skrevet indtil videre synes jeg vi skal glemme alt om.
Du har lige så meget ret til at skrive herinde som os andre :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2018 - 16:24 #11
Tror i ikke tråden dør her?
Jeg forventer ikke nogen tilbagemelding fra folkene bag Eksperten!
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. august 2018 - 17:03 #12
#11 Jeg tror også at tråden ender her. Forslaget har jo været oppe flere gange.
Ved en tidligere lejlighed, og et andet emne fik jeg kontakt til admin ved at anmelde tråd som spam. Det er nok ikke den korrekte metode, men jeg fik hurtig respons.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2018 - 17:06 #13
#12 Nå det kunne få dem på banen :-) Du fik jo nok så ikke svar på det du ville have vel?
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. august 2018 - 17:20 #14
Jo-jo jeg fik et svar, men kun af henholdende karakter. Det konkrete problem blev ganske rigtig ikke løst.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2018 - 17:24 #15
Det tænkte jeg nok .-)