Avatar billede 1Dorte Guru
08. august 2018 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Uønsket pop-ups - hvid klokke på blå baggrund.

På min telefon får jeg pludselig flere daglige pop-ups fra ibb.co. Det er hvid klokke på blå baggrund.
Jeg har på min windows pc'er fulgt et link til ibb.co  /  imgbb.com - men jeg har ingen konto eller lignende.
Hvordan slipper jeg for de pop-ups?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2018 - 16:21 #1
Har du prøvet at slette den cache der er i forbindelse med browser?
Måske det så forsvinder.

Skriv lige hvilken telefon og system den kører.
Man kan få adblock på Android, men har ingen erfaring med den: https://adblockplus.org/android-install
Avatar billede 1Dorte Guru
08. august 2018 - 17:06 #2
Det prøver jeg lige - men desværre først i morgen, da der kommer gæster om et øjeblik.
Avatar billede 1Dorte Guru
09. august 2018 - 10:23 #3
Jeg har slettet cache's og indtil videre virker det :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2018 - 16:06 #4
Super. Hoder det i en periode kan du bare lukke den der. Jo færre ting man har på telefon der kører jo længere holder batteriet strøm :-)
Avatar billede 1Dorte Guru
10. august 2018 - 13:35 #5
Hej igen

Jeg har prøvet at slette cache (første gang var vist kun papirscache), men jeg får stadig pops-ups.

Det tager lidt tid at afprøve, da der går lidt tid inden næste pop-up kommer, og jeg så ved, at det ikke har virket.

Jeg har en Huawei Honor 7 Lite.
Avatar billede 1Dorte Guru
16. august 2018 - 12:06 #6
Hej.
Jeg har skrevet og også hørt fra Huawei - og har afprøvede det i over 1 døgn. Og jeg er sluppet af med de pop-ups :-)

De skrev, at jeg kunne holde fingeren nede på notifikationen, og på den måde ville jeg komme ind på meddelelse indstillinger for denne bestemte app eller funktion der viser dette, for at se hvad den evt. hedder og her kan du også slå notifikationer fra.

Tak for jeres forsøg på at hjælpe mig.
Dorte