Avatar billede NichtHawk Praktikant
09. august 2018 - 09:43 Der er 1 kommentar

Port forwarding

Hej

Jeg har netop fået Waoo fiber og efter skiftet virker omegle.com ikke som det skal. Jeg har læst mig frem til at jeg skal bruge en RTMFP checker på http://cc.rtmfp.net/.
Den siger at nej til at "Source UDP port number is preserved from original connection". Dette skulle være årsagen til problemet med Omegle.

Så, hvordan får jeg løst dette problem? Hvilke porte skal jeg åbne op for at få adgang?

Håber i kan hjælpe.

NightHawk
Avatar billede Rune1983 Ekspert
09. august 2018 - 09:51 #1
Mener Fiber forbindelser anvender NAT. Så hvis man fx. skal tilgå sin server udefra må man have pengepungen op og betale for fast IP til sin forbindelse. Det er i hvert fald hvad jeg har erfaret mig for at mine port forwarding virker.