Avatar billede Klaus W Guru
25. august 2018 - 22:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Indsæt kanter omkring celler

Jeg vil gerne have at VBA udfylder kanter på de celler som det kopier fra et andet ark, i Excel, kopieringen er dynamisk, ikke alle ark har lige mange rækker, men har altid kolonner fra A til G.

Nogle har 2 rækker andre 50.

Nogle der kan hjælpe?

KW
Avatar billede finb Ekspert
26. august 2018 - 10:26 #1
I Afsender-ark: Navngiv eksport-ranget.
I Modtager-arket: Indsæt eksport-ranget vha Navnet, formatter dette.
Avatar billede Klaus W Guru
26. august 2018 - 13:20 #2
Hej finb

Tak for løsningen, jeg må dog indrømme at du har koblet mig 110% af, jeg har ledt og ledt men kan ikke finde noget i Excel der bare minder om eksport-ranget, kunne du evt. komme med en ledetråd

KW
Avatar billede falster Ekspert
26. august 2018 - 18:43 #3
Jeg tror blot at finb mener, at du skal navngive kolonnerne A til G i det ark, som der kopieres fra.

(Da eksportområdet på den måde er kendt, er det en mulig løsning uden VBA.)
Avatar billede Klaus W Guru
26. august 2018 - 21:01 #4
Jeg takker jer begge, tak for hurtig svar

KW