Avatar billede Bob.L Praktikant
29. august 2018 - 12:55 Der er 1 kommentar

Backend Plugin til Psykoterapeut i KBH

Hej Derude,

Jeg arbejder i øjeblikket på en wordpress installation for friborg-terapi.dk, og skal have lavet et system i backenden der tager tid under samtalen. Den skal i det hele taget bare holde styr på tiderne og de forskellige klienter.
Hvis der er nogen derude der før har arbejdet med den slags plugin eller sat en hjemmeside op for noget i samme genre hvis nogen kunne guide mig i retning mod det rette plugin eller måde at gribe dette an på ?

På forhånd mange tak!!
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2018 - 15:37 #1
en form for modificeret skak-ur?