Avatar billede bamsen Novice
20. oktober 2018 - 12:24 Der er 2 kommentarer

Tilgå USB harddisk via Linksys router

Hej! Jeg har altid haft mulighed for at tilgå min Seagate USB harddisk 4Tb som er tilsluttet direkte på Linksys ea6900 router, da den var blevet så rodet, valgte jeg at formatere den og starte på frisk. Nu kan router ikke finde den... Jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg gjorde dengang, nogen som har tips? Jeg vil kunne tilgå harddisken fra hele huset, derfor er denne tilsluttet direkte til routeren... Det har virket perfekt indtil nu
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2018 - 13:00 #1
Avatar billede bamsen Novice
21. oktober 2018 - 17:35 #2
Hej - Ligemeget hvad jeg prøver, vil min router ikke genkende harddisken, ej heller min anden PC, det er ligesom om den er formateret forkert. Jeg kan kun formatere den som NTFS eller eFAT, uanset, vil den ikke fungere. Har også prøvet at konventere til GPT, endda brugt SeaGates egen program til at formatere den til GPT... Den fingerer perfekt til min PC - Fatter ikke hvad der sker...