Avatar billede Mr. Magyk Praktikant
21. oktober 2018 - 20:01 Der er 2 kommentarer

felter mangler på skærm

Hej

På visse sider, fx windows-siden og ved windows-meddelelser oplever jeg indimellem at der mangler felter, dvs. dér hvor der fx burde være et mønster eller skrift, der er bare ensfarvet. Jeg har prøvet at skrifte skærm + kabel. Det hjalp ikke.

Min computer er relativt ny, og selv-samlet. Fejlen har dog ikke været der fra starten.

Har I noget bud på, hvad fejlen kan skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2018 - 20:35 #1
lyder som grafikfejl.
har du installeret den nyeste driver til dit grafikkort ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. oktober 2018 - 20:36 #2
Jeg er ikke rigtig med på hvad du præcis mener. Kan du tage screenshot (se linket)
tror jeg at det vil gøre det mere forståeligt.

https://komputer.dk/computerudstyr/operativsystem/windows-10/saadan-tager-du-et-screenshot-paa-din-computer

Hvilket styresystem er der installeret. Jeg gætter på Win 10.