Avatar billede lawman Praktikant
08. november 2018 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Firma søges til it-drift i København.

Jeg leder efter en virksomhed, der kan overtage it-driften for vores virksomhed i København. Virksomheden har 6 ansatte, og arbejder med ejendomsadministration og udlejning af ejendomme. Deres arbejdsstationer er alle af mærket Dell (bærbare), men modellerne varierer. Alle brugere arbejder udelukkende via RD. Der er Office365 i virksomheden. Virksomheden anvender Unik boligsystem, som vedligeholdes af leverandør. Jeg havde forestillet mig noget lignende:
1. Cisco 5506 firewall
Softwareopdateringer. VPN-klienter (opsætning osv.). Kontrol og evt. overvågning.
2. Cisco switch
Softwareopdateringer. Trafikkontrol.
3. Wifi
Opsætning og vedligehold af trådløse netværk. (hvis det ønskes)
4. Koníca printer
Softwareopdateringer. Daglig drift.
5. Windows 2008R2 server (intern boks)
Softwareopdateringer. Brugerhåndtering. Daglig drift.
6. Arbejdsstationer
Opdateringer. Daglig drift. Sikring af ws og ensretning af software.
7. Licenshåndtering
Kontrol med virksomhedens licenser.
8. Sikkerhedspolitikker
Håndhævelse og implementering.
9. Backupløsning
Softwareopdateringer. Daglig drift. Kontrol.
10. Telefonsystem (ip)
Softwareopdateringer. Daglig drift.
11. Supportlinje
Her og nu hjælp?
12. Diverse
Frankeringsmaskine
Skærme
Ovenstående er oplægget, men alt kan selvfølgelig diskuteres. Er der nogle/nogen herinde, som kan anbefale en løsning?
På forhånd tak.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
08. november 2018 - 21:02 #1
Dette her firma kan være en mulighed
http://timecomputer.dk/En-IT-driftsaftale-indeholder
Avatar billede Loui Praktikant
08. august 2019 - 14:50 #2
Jeg kan klart anbefale Zwable - https://www.zwable.com/da/

Vi benytter os selv af deres IT drift og support i Plutonic Media (https://plutonic.dk/), hvor vi også bruger Microsoft Azure og Office365. Som digital marketing bureau kan jeg i øvrigt også kun anbefale at bruge Office365, da det hjælper os med at holde styr på vores arbejdsprocesser inden for både Google Ads, SEO, Facebook annoncering, LinkedIn annoncering og Email markedsføring.

Zwable er et IT firma i København, så det burde ikke være noget problem for dem at hjælpe jer med både opsætning og vedligeholdese af jeres IT system.
Jeg kender personligt de tre partnere, som alle er tidligere konsulenter af større børsnoteret virksomheder, så de kan virkelig deres kram.