Avatar billede Erik Praktikant
30. november 2018 - 18:40 Der er 2 kommentarer

Hvordan får jeg DisplayPort til at virke

Jeg har lige købt en ny 27" computerskærm. Skærmen har mulighed for at køre med HDMI og DisplayPort kabel, og for at få skærmen til at køre i 144Hz vælger jeg selvfølgelig DisplayPort.
Når jeg sætter DisplayPort ind i skærmen og vælger kategorien "DisplayPort" i skærmens indstillinger, sker der intet, skærmen forbliver sort.
Når jeg sætter HDMI ind i skærmen og vælger "HDMI" i skærmens indstillinger, fungere det fint.

Nogen der har mulighed for at hjælpe med problemet?
Styresystemet er Windows 10
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2018 - 21:06 #1
du skal nok ind i BIOS og indstille det
Avatar billede milter Ekspert
30. november 2018 - 21:25 #2