Avatar billede Slettet bruger
05. december 2018 - 03:44 Der er 5 kommentarer

Mail notifications på Eksperten.dk

De er fra det gamle system med point.
Nu er der ingen adgang til noget med mails, og man får automatisk 1 mail pr emne man bare har læst.

Jeg vil gerne have der bliver ryddet op, og man får mulighed for at slå de mails fra. Jeg får 20+ om dagen, det system der sender dem ligger og cykler rundt i en gammel database fra dengang man gav point.

?
Avatar billede ebea Ekspert
05. december 2018 - 07:31 #1
Du har jo muligheden for at slå de emner fra, du ikke vil følge. Så reducerer du antallet af mails. Og når du deltager i et spørgsmål, ja så kommer der jo også følge svar på emnet ;-)

Slå emner fra her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/followcategory
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2018 - 09:45 #2
Jeg er ikke sikker på hvordan du forbinder mails med pointsystemet? - men er enig med ebea i, at du jo selv vælger hvilke kategorier du vil have notifikationer om - og hvis du har deltaget i et spørgsmål, får du opdateringer - indtil du i bunden vælger at klikke "Følg dette spørgsmål" fra... - så får du ikke flere på det specifikke spørgsmål.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2018 - 09:46 #3
Ah - knappen hedder så "Stop med at følge dette spørgsmål", når man først har klikket "følg" :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2018 - 16:54 #4
jeg følger ingenting. modtager tonsvis af mails
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. december 2018 - 17:34 #5
#4
Du fölger alt du har deltaget i mm du klikker på knappen omtalt i #3