Avatar billede dorthegh Praktikant
06. december 2018 - 20:19 Der er 3 kommentarer

Min mus markerer alt

Har det problem at når jeg har markeret et tekst, billede m.m. ved at holde venstre musetast nede medens jeg markerer, og så slipper tasten for at flytte musen så bliver den ved med at markere alt som jeg kører musemarkøren hen over. Jeg kan undgå dette ved at trykke på v.tast en gang til inden jeg flytter musen. Det er et problem der pludselig er opstået. Min mus er en Logitech Master S2.
Har prøvet at musen både er tilsluttet via usb donglen og over bluetoath og der er samme problem.

Venlig hilsen
Avatar billede hjolsen Ekspert
07. december 2018 - 05:37 #1
Prøv at se under mus i kontrolpanel at kliklås  er slået til
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 08:16 #2
ellers er musen bare træt/slidt/beskidt
Avatar billede prefalch Praktikant
07. december 2018 - 13:12 #3
Musen er helt ny - har enda fået en ny tilsendt fra Logitech som erstatning og det er samme fejl.

Men ja det var kliklås der var markeret, men under "pegepladen", det er en bærbar, hvor der bruges ekstern mus og skærm, så den står altid med låget lukket, så havde ikke tænkt i de baner.