Avatar billede Laura Praktikant
28. december 2018 - 22:29 Der er 4 kommentarer

Pro eller Air?

Er der forskel på hvad en Mac Pro og en Air kan? Og hvad er fordelene og ulemperne ved en Pro frem for en Air og omvendt?
Avatar billede mousewithpc Juniormester
28. december 2018 - 22:32 #1
Macbook Air har en dårligere processor, hvor en Pro har en stærkere bedre en, og det kommer an på hvad du skal bruge computeren til.
Avatar billede Laura Praktikant
28. december 2018 - 22:34 #2
Skal bruge den til skolen.
Avatar billede mousewithpc Juniormester
28. december 2018 - 22:38 #3
så skal du nok ha en Air, siden den er let og tynd! Har en MacBook Pro selv, den er lidt ældre men virker fint, den er lidt "clumsy" at ta med rundt så anbefaler en Air til skolebrug :)

Jeg mener også at en Air har et bedre batteri, er ikke sikker!!

Mvh. Magnus K.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. december 2018 - 09:48 #4
Skolebrug vil jeg så vælge Pro - kun fordi den er bygget mere solidt.