Avatar billede Necklas Jensen Praktikant
02. januar 2019 - 01:16 Der er 3 kommentarer

Google AMP

Hej! Jeg håber nogle kan hjælpe mig! :-)

Min side https://www.smilbart.dk/ har en virkelig lav PageSpeed, synes virkelig at have prøvet alt! Derfor har jeg tænkt på om det kan lade sig gøre at bygge en Google AMP shop op og om nogle har erfaringer med det?

Mvh.
Necklas
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2019 - 11:27 #1
din hjemmeside er overhovedet ikke langsom.
hvorfor mener du det ?

så kan du droppe det fancy wp modul eller hvad det er og gå ren html.
snart sagt det eneste som kan forsinke en hjemmeside, er en langsom database.
så skift udbyder!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2019 - 11:29 #2
Tænk over hvad din bruger gør..
Går man på en hjemmeside for at købe plakater, eller sidder man i sofaen og gør det via en telefon ?    jeg tror ikke man gør det via en telefon!
02. januar 2019 - 21:23 #3
Jeg er fuldstændig enig med #1.
For det første, så skal du se tingene i relevant sammenhæng. Din hjemmeside er ikke kæmpe stor eller kompleks, så selvom din pagespeed er i den lavere ende, så indlæses content med det samme og sitet perfomer rigeligt fint!

Hvad baserer du din vurdering af, at din side er langsom på ?

Og jeg kan ikke se, at det ville være en fordel for dig- under alle omstændigheder- at skifte til en Google AMP løsning.
Kom lige i tanke om noget:
https://thirtybees.com/blog/amp-is-bad-for-e-commerce/

Det der gør, at dit site ligger lavt i index på nogle områder er dels Wordpress, dels google adwords og så en masse facebook includes.
Har du nogensinde haft konkrete, praktiske problemer? At kunder ikke har kunne processse en order eller lignende? Det er jo ikke lige den slags side, der kræver en 10gb/s forbindelse!
Jeg har kørt nogle tests på din side; resultatet er sammenfattet her:
https://imgur.com/a/9jbr3kW