Avatar billede aaset Novice
26. januar 2019 - 19:39 Der er 2 kommentarer

movie maker: ophold i musik

jeg vil gerne lægge musik ind mens der er billeder, men stoppe og for videoclip med engen lyd, og forsætte musikken bagefter
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2019 - 21:17 #1
så skal du klippe musikken i 2 dele, og indsætter hver del hvor de skal være.
du kan klippe lyd med Audacity (gratis)
https://audacity.da.downloadastro.com

så kig din video igennem, og find et minutpunkt, hvor lyden skal skifte.
tag lyden ind i audacity, og klip det bageste stykke væk, så du nu har det forreste stykke. det kan du så indsætte i video. huske at gemme lyden med gem som, så du ikke overskriver musikken.

find nu minutpunkt for det sidste stykke i video, og tag igen lyden i audacity, og klip det forreste stykke væk, og så gem som.
Avatar billede aaset Novice
26. januar 2019 - 23:12 #2
tak det prøver jeg