Avatar billede WHOM Juniormester
14. marts 2019 - 17:09 Der er 1 kommentar

Animationsvideo

Hej,

Jeg har hjemmesiden Easy Leif som er en ny marketingsfigur = Easy leif - Easy Life.

Siden er et Affiliate site med emner som Google Home, Philips Hue og generelt anbefalingssite om det er en gulvmand eller hjælp til indretning af børneværelset
Så har "Easy Leif" svaret.

Denne "Figur" vil jeg gerne have i live med animationsvideoer,
Hvem kan lave dette og hvad koster dette?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. marts 2019 - 15:03 #1
Hej

Jeg kan anbefale https://animation.mu/

Startet i 2013 af Dennis Kjærgaard og Kristian Ole Rørbye. Har siden opstart produceret 1000+ animationsvideoer til danske og udenlandske kunder.
Teamet består i 2019 af 10 fuldtidsansatte animatorer, 1 projektleder samt de to danske ejere.

Tag en snak med dem ...