Avatar billede clausito Seniormester
20. marts 2019 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iphone 6 unlock screen

Jeg glemte mit password så jeg kan ikke bruge min iphone 6 - Iphone is disabled
Har søgt alle steder på nettet, set youtube vejledninger og fundet en masse programmer der kan unlock screen - de koster en formue
Er der gratis programmer?

Det kan ikke lade sig gøre med itunes - prøvet flere gange

Har windows 10
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2019 - 12:08 #1
der er itunes https://support.apple.com/da-dk/HT204306 eller betaling.
Gratis-programmer er android's verden.
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. marts 2019 - 21:55 #2
Hardu sat fingerprintgenkendelse op -
Prøv og tal med Apple support - men de fleste data går tabt - kun dem på sim-kortet overlever.  Men er appleid stadig tilgængelig (mail) og du kan svare på sikkerheds spørgsmålene burde det kunne lade sig gøre -
Avatar billede clausito Seniormester
21. marts 2019 - 13:30 #3
Nu har jeg fundet password og nu nyt problem

Jeg kan ikke komme tilbage til udgangspunktet. Har rodet for meget. Kan komme i recovery mode og afslutte jeg det kan jeg kun komm tilbage til skærmen Iphone disabled. Det kan jeg ikke komme ud af

Vil jo gerne helt tilbage til startskærm og bare indtaste det fundne og korrekte password. Kan heller ikke lade sig gøre. Har kun itunes på min pc
Avatar billede clausito Seniormester
11. april 2019 - 15:58 #4
Jeg opgav og henvendte mig til en butik, der gjorde det gratis. Åbnede iphone. Slettede alt og så var alt ok