Avatar billede CHC Forsker
01. april 2019 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mac - Funktionen "hviser" er ændret til "_xlfn.IFS"

Hej

Da jeg i dag åbnede en excel-fil kunne jeg konstatere, at funktionen "hviser" er ændret til "_xlfn.IFS". Er der nogle bud på, hvad det skyldes (sikkert en opdatering) og hvad/om der kan gøres ved det? Har selvfølgelig forsøgt at ændre det tilbage til hviser.

MacOS Mojave v. 10.14.2
Office 365, Excel til Mac v. 16.23

Vh CHC
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
01. april 2019 - 14:42 #1
Vis os din HVISER formel.
Avatar billede CHC Forsker
03. april 2019 - 07:17 #3
Hej xl-Enthusiast og Nikolaj

Tak for svarene.

Man har åbenbart valgt at fjerne funktionen HVISER i en opdatering af Excel!
Det er nu løst med lidt flere HVIS-funktioner.

Vh CHC