Avatar billede Jannickhess Professor
01. april 2019 - 23:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pensam - Overførsel fra Udenlandsk Bank (Iban og

Først har jeg ikke kunnet finde den rigtige Kategori.
Men prøver her alligevel.

Kan nogen hjælpe mig, angående Pensam IBAN nummer hvor ser jeg det henne i netbanken, håber nogle kan hjælpe mig hurtigst muligt
Avatar billede Jannickhess Professor
02. april 2019 - 00:03 #1
Nu røg internettet måske ?
Avatar billede ebea Ekspert
02. april 2019 - 07:37 #2
IBAN kontonummeret, finder du ved hjælp af din egen konto i Pensam bank, hvor du kan se det.
BIC nummeret er:  PSBSDK21
Avatar billede Jannickhess Professor
02. april 2019 - 08:20 #3
Men når jeg trykker på den pågældende konto, ved jeg ikke hvad jeg derefter skal gøre, for at kunne se IBAN der fremkommer jo kun mine hævninger fra kontoen.
Avatar billede ebea Ekspert
02. april 2019 - 08:40 #4
#3 - I din kontooversigt (menuerne), kan du normalt se alle info's om din bank (IBAN + BIC og Swift numre). Prøv at se i de forskellige menuer (jeg har ikke selv Pensam bank, så kan ikke se det). Men jeg er rimelig sikker på, at info'en er der et sted i menuerne.
Avatar billede Jannickhess Professor
07. april 2019 - 01:11 #5
Jeg fandt det endelig
I menuen Kontovilkår

Lukker Spørsmålet
Avatar billede ebea Ekspert
07. april 2019 - 07:17 #6
#5 - For at lukke spørgsmålet, er du nød til at acceptere et eller andet svar. Ellers forbliver det åbent, som at der ikke blev fundet en løsning!