Avatar billede Michael96 Novice
04. april 2019 - 08:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af ny router??

Hej derude!

Jeg har købt en ny router( ASUS RT-ac3200), da min nuværende router ikke er god nok. Den nuværende router har jeg fået igennem hiper og hedder Zyxel.

Jeg har bare det problem nu, at jeg ikke kan få den router til at virke... den vil ikke connecte. Den skriver inde under Quick setup, at der er blevet ændret på SSID eller sikkerhedsindstillingerne, derfor kan den ikke connecte?

Nogen der kan hjælpe?

Hilsen Michael
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2019 - 10:07 #1
du skal logge ind som admin
så skal du angive SSID og password
Avatar billede Michael96 Novice
04. april 2019 - 10:43 #2
Hvor og hvordan skal jeg angive SSID OG password?

Er ikke den største IT-ekspert :)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2019 - 17:30 #3
nulstil den nye router og prøv forfra.
Det lyder som om quicksetup er blevet færdiggjort - derfor kan du nu ikke pille ved det (hvis ikke du kender til ssid/adgangskode) - så det hurtigste er at fabriksnulstille routeren og starte forfra
Avatar billede kurtba Ekspert
04. april 2019 - 21:54 #4
Måske skulle du lige læse Hipers vejledning
https://www.hiper.dk/bredbaand/fiber
Avatar billede Michael96 Novice
05. april 2019 - 07:53 #5
Fandt en løsning :)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
05. april 2019 - 10:32 #6
Hvad var løsningen hvis nu andre har samme udfordring?