Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 00:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Motorola Android hente billeder

Når jeg går ind på fotos på min mobil ligger der masser af billeder men når jeg bruger foto transfer vises der ingen af dem.
Hvordan f..... finder jeg dem?
Avatar billede nopsen Ekspert
26. april 2019 - 03:05 #1
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 14:48 #2
Hvad rager det egentlig dig?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2019 - 15:29 #3
Hvis man vil have hjælp, så er alm høflighed en god ting, og tilbagesvar er til for at hjælpe andre, der læser svar.
pt graver du en grøft, hvor ingen gider at hjælpe dig
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 15:34 #4
Du må da indrømme, at det er møgirriterende at få en mail om, at der er kommet en kommentar - og så komme ind og se, at det er en total irrelevant kommentar.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 15:36 #5
Det kunne jo tænkes, at årsagen til at jeg ikke har svaret den pågældende er, at jeg stadig prøver at få det til at fungere og desuden opererer med et andet forslag.
Samt at jeg ikke sidder på nettet 24/7 li
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2019 - 16:17 #6
helt ok - men tilbagemelding er vigtigt - også hvis man fx taler forbi hinanden og misforstår spg. Så kan en ny person måske læse tråden på en anden måde, og komme med et mere brugbart svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2019 - 16:22 #7
btw: jeg er på samsung, og bruger 2 måder (jeg bruger ikke foto på tlf meget)
1) kabler til pc, og trækker data fra kort til pc med stifinder (jeg har sat alle apps til at have data på sd-kort, så ved jeg hvor de er og piller ikke ved vigtige data i tlf)
2) i galleri på tlf klik på deling, og overfører det til min google drev (som jeg så også har på pc)
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 19:17 #8
#6: Nopsen gør det udelukkende fordi han mener, at han skal spille politimand.