Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 00:40 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Finde alle programmer

Windows 10*
Mener at der engang var en tastekombination, som viste alle programmerne på min laptop.
Hvis jeg går ind på "apps og funktioner" vises de også, men jeg kan ikke starte dem.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. april 2019 - 03:04 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
26. april 2019 - 07:27 #2
C: Drevet ProgramData Microsoft Windows Menuen start.
Her ligger alle de programmer som du også har hvis du bruger den Kassiske
startmenu.
Højreklik på den og opret genvej til skrivebord
https://ibb.co/fp1KcQQ
Avatar billede Slater Ekspert
26. april 2019 - 07:46 #3
Ja, du fik hjælp her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028389

- Du bør nok forklare hvad du ønsker, som ikke er dækket af de svar du selv accepterede der.

Hvis du virkelig ønsker en magisk keyboardkommando som viser alt, så findes den ikke indbygget i Windows. Har du haft sådan en uden selv at lave den, så må det have været et program du har haft.

Men det jeg svarede dig i den anden tråd kunne laves til en genvej, og en genvej kan man selv lave en keyboardkommando til ved at gå ind i egenskaber.
Er det et helt bestemt vindue du vil have frem, kan du så ikke beskrive det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 14:45 #4
Der findes en tastekombination, som viser samtlige programmer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 14:45 #5
#1: Hvad har det med sagen at gøre?
Avatar billede Slater Ekspert
26. april 2019 - 14:57 #6
#4: Ikke med mindre du bare mener start menuen, som aktiveres med Windows-tasten. Der kan du se alle installerede programmer, men jeg gætter på du er ude efter noget andet.

Derfor er det stadig nødvendigt, at du forklarer bedre hvordan det du ønsker ser ud eller opfører sig. Der er tonsvis af forskellige måder at vise programmer på i Windows 10.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 15:28 #7
Jamen jeg kan ikke forklare det bedre: Jeg vil gerne se en oversigt over samtlige programmer, hvor jeg kan klikke på det, jeg ønsker at starte.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 23:21 #8
Har opdaget, at når jeg bruger Windowstasten, kommer der en knap i venstre hjørne, som gør jobbet.
Avatar billede Slater Ekspert
27. april 2019 - 14:10 #9
Og hvad er det så for en knap? Jeg er nysgerrig efter at vide hvad det er du har villet have. Hvad klikker du på?
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2019 - 20:57 #10
Window+X
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2019 - 22:56 #11
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2019 - 23:11 #12
Men det virker jo ikke alligevel. Hvis jeg klikker på en app får jeg mulighed for at vælge mellem Flyt og Fjern - men ikke for a åbne appen
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2019 - 23:24 #13
Ser din Windows sådan ud
https://ibb.co/Yy1Jj4m
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2019 - 23:44 #14
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. april 2019 - 01:28 #15
Jamen det kan da ikke passe, at der ikke er nogen andre end mig, der har brug for denne funktion - fx:
Jeg skal bruge programmet Word. Hvordan finder jeg det?
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2019 - 02:18 #16
du indleder dit spørgsmål med hvordan du finder et program, og det har du fået svar på, nu vil du pludselig vide hvor word ligger?
poko1 og Slater, hvorfor bruger i jeres energi på dette individ, som kun har foragt og tilsvininger som tak for den hjælp han får herinde?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. april 2019 - 07:33 #17
#15 Sidste svar til dig nogensinde Jo det ved vi alle. Og det kan findes mindst på 5 forskellige måder. LOL. :-(
Avatar billede MADOlsen Forsker
29. april 2019 - 08:33 #18
ZeBa, det kan være, det snart er tid til endnu en gang at droppe din profil og oprette en ny igen, og så håbe på, at folk næste gang ikke gennemskuer, hvem den nye profil tilhører (hvilket de formentlig ret hurtigt gør, da du - heldigvis - er den eneste herinde, der konsekvent tilsviner dem, der prøver at hjælpe dig)...
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. april 2019 - 14:27 #19
Er det her at tilsvine folk?

Jamen det kan da ikke passe, at der ikke er nogen andre end mig, der har brug for denne funktion - fx:
Jeg skal bruge programmet Word. Hvordan finder jeg det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. april 2019 - 14:29 #20
I så fald har jeg aldrig set så mange mimoser samlet på eet sted
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. april 2019 - 14:36 #21
#17: Og jeg ved ikke, hvilket sprog det her er på, men dansk er det i hvert fald ikke:
C: Drevet ProgramData Microsoft Windows Menuen start.
Avatar billede Slater Ekspert
29. april 2019 - 14:42 #22
#10: Win+X viser ikke alle programmer, så det var jo overhovedet ikke det du bad om.

Du siger du har fundet en måde at vise alle programmer. Hvad var denne?

Og mht at finde Word - start menuen. Det er hele dens formål. Tryk på Windows-tasten, så er der en liste over programmer. Kan du ikke finde den i listen, så begynd at skriv ordet "word", så kommer det frem.

Men dette er stadig ikke hvad du spurgte om og siger du har fundet svaret på. Så hvad var løsningen?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 08:34 #23
Slater det får du ikke at vide ;-)
Han har bare lukket tråden uden svar på det du spurgte om.