Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. april 2019 - 17:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SmS med Samsung Galaxy S 7 - Tasterne skriver forkert (Ind imellem)

Jeg har fået en "Ny  /  Men, Brugt"

Samsung Galaxy S 7 - Mobiltelefon.

Jeg havde en ældre Nokia Fold, som var god til at skrive SmS på.

(Jeg havde vænnet mig til den).

Den gik i stykker ... Øv.

Nåh. Samsung er god til at ringe med. Ja !

*

Men når jeg skriver SmS, så skriver den ikke altid de bogstaver, jeg tror jeg skriver.

Og jeg har altså ikke så tykke fingre - Synes jeg.

men, konstant skriver den bogstager, ved siden af dem jeg vil skrive.

Eller oven over. Neden under.

Kende der I det ?

Min kone siger, at man måske kan få en "Pen" til at skrive med.
Der er tyndere (naturligvis) en mine fingre.

Kan man det ?

- Jeg synes også de bogstaver kommer lyn hurtigt op op skærmen -
Den gamle var langsommere - Passede bedre til mit temperament.

Kan man få tasterne til at reagere langsommere ?

OK - Jeg ved godt, at jeg skal vende mig tid den nye / brugte Samsung.

God Søndag fra Jørn *
Avatar billede INK Ekspert
28. april 2019 - 18:04 #1
Der findes masser af touch-penne, der gør det lettere at skrive på telefoner og tablets.

Eksempelvis denne
https://www.avxperten.dk/diverse-til-iphone/touchpen-til-touchscreen-sort.asp?gclid=Cj0KCQjwnpXmBRDUARIsAEo71tSAvzy2R-hyTyQ5NjYfRJPIMKo_VivNoB9F_hbdeY4U9RQ-20EHMjMaAogEEALw_wcB

Men mange boghandlere har tilsvarende.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. april 2019 - 18:26 #2
har du prøvet at vende den i vandret stilling når du skriver? på den måde bliver tastaturet større og dermed nemmere at ramme tasterne.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. april 2019 - 18:49 #3
Jeg siger = Tak ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. april 2019 - 08:22 #4
Tak til jer begge.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. april 2019 - 08:23 #5
Begge forslag er gode ...
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2019 - 17:26 #6
velbekomme :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
08. maj 2019 - 23:42 #7
Hejsa spørger

Hvis man virkelig vil kunne skrive hurtigt
Hvad så med et  bluetooth tastatur,
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. maj 2019 - 13:22 #8
Også en mulighed ....