Avatar billede Uvanga Ekspert
29. april 2019 - 16:01 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Opdatere iPad for TV2/Play

Jeg forsøger at opdatere en iPad til nyeste version. Får så meddelelse om at det ikke kan lade sig trådløs, men skal gøres via en PC. Jeg prøver at finde opdatering i Apple Store, men kan ikke rigtig få det til at fungere.
iPad tekst: "iOS version op din iPad understøtter ikke trådløs opdatering. Tilslut enhed til PC, og brug iTunes for opdatering"
Er der nogen der har en opskrift på hvordan man nemmest downloader denne opdatering. Den er til brug for TV2/Play
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2019 - 16:14 #1
Det lyder meget som om du er kommet så langt bagud, at du ikke slipper for at slutte den til en PC med kabel - og installere iTunes på PC´en.

Så vil du på PC´en kunne installere iOS på iPad´en.
Avatar billede KHN Guru
29. april 2019 - 16:20 #2
Hjælp til trådløse iOS-opdateringer:
https://support.apple.com/da-dk/HT201435
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. april 2019 - 09:11 #3
Jeg brugte info fra begge indlæg, så nu er iPad opdateret, og kører som den skal. Husfreden er genoprettet.