Avatar billede Flemming Nielsen Praktikant
08. maj 2019 - 21:12 Der er 3 kommentarer

MMS/SMS

Hejsa. Det sker at en sms/mms jeg har sendt ikke kan læses, medmindre modtager finder et kodeord for at se meddelelse. Hvorfor mon?
Mvh. Flemming Nielsen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2019 - 21:20 #1
Mobiltelefon, OS, app til at kryptere MMS/SMS???

Det opstår jo ikke af sig selv, så måske hvis vi kunne få lidt mere info - kan du genkende det kodeord, der skal til for at den kan læses hos modtageren?
Avatar billede store-morten Ekspert
08. maj 2019 - 21:49 #2
Modtagerens mobil er ikke sat op til at modtage mms.
Prøv at bede modtageren der har fejlen om at sender en mms til sig selv.

Opsætning afhænger af mobil mærke/type og dennes abb.
Avatar billede Mikael Ekspert
10. maj 2019 - 10:11 #3
Oplevede det samme på min nu skrottet Samsung S3.
Har og havde Telmore via TDC.

MMS (billeder) kunne jeg kun modtage når den Samsung havde netadgang.
( Wifi eller Data slået til når den MMS blev modtaget)

Min nye smartfon (Huawei) har ikke det problem. (Med samme udbyder)
Nu modtages MMS/billeder direkte uanset om Wifi/data er fra eller til ;)