Avatar billede plok Forsker
12. maj 2019 - 18:12 Der er 3 kommentarer

Nyt batteri i min MacBook Air 11" A1465 - skal aflevere opgave i morgen

Hej.

Jeg står og skal bruge et nyt batteri i min MacBook Air 11" Model A1465.

Problemet er at jeg står og skal aflevere opgave i morgen hvor jeg skal fremlægge i et program som kun ligger på min Mac.

Batteriet er helt dødt og vil ikke lade.

Ved I hvor, omkring Vejle området, hvor jeg kan købe et nyt batteri i morgen?

Jeg er lidt usikker på hvad jeg skal købe?

Jeg har søgt på nettet, men er usikker på om jeg selv kan hente det, eller om de er på lager i området?

Håber I kan hjælpe mig! :)
Avatar billede Anders Seniormester
12. maj 2019 - 18:39 #1
Det lyder som en dårlig idé ;)
Men alle Mac reparations butikker har sådan nogen her liggende.
Avatar billede plok Forsker
12. maj 2019 - 18:47 #2
Tror du sådan nogen som Humac i Vejle burde have det liggende?
Avatar billede Anders Seniormester
12. maj 2019 - 19:09 #3
Tror du skal spørge dem om. Men de kan i hvert fald ikke klare det til i morgen.