05. juni 2019 - 16:44 Der er 4 kommentarer

Lydfil standser dias- fremføring

Min PP Indleder med musik. Midt i dias-rækken forsøger jeg at tilføje en mp3 fil. Dias fryser nu. Når jeg sletter mp3 filen - virker dias fremføring igen. Hvorfor? Hilsen Lars
Avatar billede bas Forsker
05. juni 2019 - 17:06 #1
Kan det være fordi PowerPoint ikke understøtter MP3, at filen fylder for meget eller, at filen ikke ligger på den placering der bliver linket til?

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/audio-files-mp3-do-not-play-in-ppt/7c5a657e-84d4-4003-b11d-22f222cd3000
Avatar billede bas Forsker
05. juni 2019 - 17:07 #2
05. juni 2019 - 20:30 #3
Well, nu har jeg fået noget op at køre. Har lagt en mp3 i start, en i midt og en til slut. Må tage tid på mobil for at ramme dér hvor filerne afløser hinanden. Og hvergang jeg vil have det til at spille sammen, må jeg starte dias fra nummer et. Der er sikkert en nemmere metode men nu går det. Tak
Avatar billede Jan K Ekspert
05. juni 2019 - 20:57 #4
Vær opmæksom på, at hvis du flytter tilben anden pc, eller har andre ting kørende mens du vizer din PowerPoint kan timingen alligevel skride.